Wij begrijpen dat het kan voorkomen dat u de verkeerde producten heeft bestelt en dat u deze wilt retourneren. Wij vragen u hiervoor om onze retourprocedure te volgen, zodat we dit zo soepel mogelijk kunnen afwikkelen.
Wij hanteren een bedenktijd van tien werkdagen. Indien u producten retour wil sturen dient u dit binnen deze periode kenbaar te maken.
Wij hebben wel enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen:
Indien u de retourprocedure ingang wil zetten dient u contact op te nemen met de klantenservice. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen na: mail@kogellager-express.nl, het is belangrijk dat u hierbij uw ordernummer en de reden van retour opgeeft zodat wij hierop in de toekomst kunnen inspelen. Controleer goed of uw bestelling niet onder bovengenoemde uitzonderingen valt, producten die hieronder vallen kunnen niet retour. Wij berekenen 20% handlingskosten als de retourzending niet aan ons te wijten is. Nadat u contact heeft gehad met de klantenservice ontvangt u een retourformulier wat u dient in te vullen en mee te sturen met uw retourzending na het opgegeven retouradres. Na ontvangst van uw retourzending wordt er binnen vijf dagen een creditnota opgemaakt, en wordt het gecrediteerde bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.